2 Ιουνίου 2011

Λαχνίσματα

Από την Γκρέτα Αστεράκη

Τρέχω, τρέχω να κρυφτώ
τώρα που παίζουμε κρυφτό
πρέπει να βρω καλή κρυψώνα
γιατί αν τύχει και φανώ
σίγουρα θα φυλάω εγώ.

Έχω μια πάπια που
κάνει 10 αυγά
έχω κι άλλη μια που κάνει δεκατρία
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13.

Έβαλα μπουγάδα
νερό και σαπουνάδα
και όποιος θα την πιει
θα τιμωρηθεί.

Ανέβηκα σ’ ένα βουνό
και είδα ένα γουρούνι
το κοίταξα καλά καλά
και μου ’φαγε τη μούρη.
Γω-γω-γω
Σι-σι-σι
το γουρούνι είσαι εσύ.

Ο Καρακατσάνης μπήκε
στο τηγάνι και ’φαγε τ’ αυγά
γιατί Καρακατσάνη μπήκες
στο τηγάνι και έφαγες τ’ αυγά;
Φάε τώρα μια καρπαζιά.

Είσαι Κινεζάκι τρως
πολύ ρυζάκι
πόσες κουταλίτσες την ημέρα
τρως;
Πέντε 1, 2, 3, 4, 5.

Άκατα μάκατα
σούκουτου μπε
άμπε φάμπε ντόμινε
άκατα μάκατα
σούκουτου μπε
άμπε φάμπελ: Βγε

Ένα, δύο, τρία
πήγα στην κυρία
μου ’δωσε ένα μήλο
μήλο δαγκωμένο
το έδωσε στην κόρη
έκανε αγόρι τον έβγαλε
Θανάση σκούπα και φαράσι

Είδα ένα αυτοκίνητο που
όλο όλο τρέχει
και πού θα σταματήσει;
Αυ-στρα-λί-α
και τι χρώμα θα ζητήσει
Γα-λά-ζιο
Βγες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράφουμε προσεκτικά και ελέγχουμε πριν τη δημοσίευση. Απαγορεύονται τα greeklish (τα σχόλια θα διαγράφονται) και τα ορθογραφικά τέρατα!

Διαβάστηκαν περισσότερο τον τελευταίο μήνα