10 Φεβρουαρίου 2011

Ένας φίλος από άλλο πλανήτη!

Από την Γκρέτα Αστεράκη

Μια  ηλιόλουστη μέρα  που πήγαινα στο Metro Mall ξαφνικά πέφτω σε μια τρύπα.


Έτσι χωρίς να το ξέρω βρίσκομαι σε έναν πανέμορφο ροζ πλανήτη, με λουλούδια και ό,τι έβλεπες ήταν ροζ.


Εκεί συναντώ τον εξωγήινο Ε΄2 από τον πλανήτη  Αστερούπολη  ο εξωγήινος εξωγηινάκος του εξωγηινούλη ήταν πολύ φιλικός.


Μα μόλις ερχόταν ο εξωγήινος Β2 του πλανήτη Blogspot τα έπαιρνε στο κρανίο. Θα θέλατε να μάθετε γιατί; Γιατί του είχε ρίξει τον πλανήτη Ερμή στην μούρη.


Εγώ τον ρώτησα πώς είναι ο πλανήτης σου; Και μου απάντησε πως ο πλανήτης του είναι  κατάμαυρος  μέσα στη θλίψη και τη μοναξιά.


Πώς σε λένε με ρωτούσε και εγώ του απάντησα με λένε Γκρέτα Αστεράκη, πηγαίνω 5η τάξη τα αθλήματα που κάνω είναι βόλεϊ και χορός.


Πηγαίνω στο φροντιστήριο και τα αγαπημένα μου μαθήματα είναι η μουσική, η φυσική, η ιστορία, τα μαθηματικά, η θεατρική αγωγή, η γυμναστική, τα αγγλικά, η πληροφορική, τα γαλλικά, η γεωγραφία και τα εικαστικά.


Ενώ ο εξωγήινος Ε΄2 μου είπε πως του άρεσε πολύ το εξωγηινοποδόσφαιρο, το εξωγηινομπάσκετ, το εξωγηινοβόλεϊ, το εξωγηινοτένις και η εξωγηινοζωγραφική.


Μου είπε επίσης ότι είναι 9.999.990 ετών πηγαίνει στην 2578139ΓΜΩΦΧΣΗ τάξη και τα αγαπημένα του μαθήματα είναι η φυσική506, τα τεχνικά893, η πληροφορική147, η γεωγραφία210, η γυμναστική507 και τα Ισπανικά807.


Τα μόνα αθλήματα που έκανε ήταν το εξωγηινοποδόσφαιρο και το εξωγηινομπάσκετ.


1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραίο διήγημα! Μου άρεσε πολύ και η επιλογή των εικόνων: είναι ταιριαστές και αναδεικνύουν το κείμενο.
    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε προσεκτικά και ελέγχουμε πριν τη δημοσίευση. Απαγορεύονται τα greeklish (τα σχόλια θα διαγράφονται) και τα ορθογραφικά τέρατα!

Διαβάστηκαν περισσότερο τον τελευταίο μήνα