23 Ιανουαρίου 2011

Τα στιχάκια

Από την Ntins

Στιχάκια σχετικά με τη φιλία

1) Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απομακρύνεται.

2) Αν δεν μπορείς να έχεις έναν πιστό φίλο, να είσαι ο ίδιος φίλος του εαυτού σου.

3) Ο φίλος σου είναι ο άνθρωπος που ξέρει τα πάντα για σένα, και παρ’ όλα αυτά, ακόμα του αρέσεις.

4) Είναι φίλος μου όποιος μιλάει καλά για εμένα πίσω από την πλάτη μου.

5) Λίγοι άνθρωποι το έχουν στη φύση τους αυτό: να τιμούν χωρίς φθόνο τον ευτυχισμένο φίλο τους.

6) Υπάρχει πολύ περισσότερος έρωτας στη φιλία παρά φιλία στον έρωτα.

7) Αν ψάχνεις για έναν φίλο, θα ανακαλύψεις ότι είναι δυσεύρετοι. Αν είσαι ανάμεσα διατεθειμένος να είσαι φίλος, θα τους βρεις αλλού.

8) Το να περπατάς με έναν φίλο στο σκοτάδι είναι καλύτερο από το να περπατάς μόνο στο φως.

9) Αληθινός φίλος είναι αυτός που παραβλέπει τις αποτυχίες σου και αντέχει τις επιτυχίες σου.

10) Οι σιωπές κάνουν τις πραγματικές συζητήσεις μεταξύ φίλων. Αυτό που μετράει δεν είναι να μιλάς, αλλά να μη χρειάζεται να μιλήσεις.


11) Η φιλία μοιάζει με τα παλιά βιβλία, που ο χρόνος έρχεται και τους προσδίδει πολύ μεγαλύτερη αξία.

12) Δε χρειάζεται να δίνεις εξηγήσεις. Οι εχθροί σου έτσι και αλλιώς δε θα τις πιστέψουν και οι φίλοι σου δεν τις χρειάζονται.

13) Ο θησαυρός δεν είναι φιλία, η φιλία είναι θησαυρός.

14) Φιλία είναι μια ψυχή που κατοικεί σε δύο σώματα.

15) Όλα τα άνθη σβήνουνε μα μόνο ένα δε σβήνει
και εάν σβήσει με τον θάνατο η ανάμνηση θα μείνει.
Δεν είναι αγριολούλουδο με ψεύτικη αξία
είναι το άνθος της καρδιάς που λέγεται ΦΙΛΙΑ.

16) Δε μισώ τους εχθρούς μου γιατί εγώ τους έφτιαξα.

17) Μη θλίβεσαι όταν λες αντίο.
Ένας αποχαιρετισμός είναι απαραίτητος
μέχρι να μπορέσετε να ξανανταμώσετε
και είναι βέβαιο πως θα ξανανταμώσουν
Μετά από λεπτά ή αιώνες εκείνοι που συνδέονται με ΦΙΛΙΑ.

18) Ανάμεσα στους φίλους κυβερνά μόνο η υπόσχεση ότι θα βρίσκονται κοντά ο ένας στον άλλο όταν χρειαστεί.

19) Η φιλία είναι ένα δυνατό συναίσθημα ανάμεσα σε δύο άτομα, όπου το ένα φροντίζει για το καλό και την ευτυχία του άλλου.

20) Έγινα φίλος του εαυτού μου.

9 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο θέμα διάλεξες! Μπράβο! Μπορείς να μας πεις πού τα βρήκες, για να αναγράψουμε την πηγή σου;

    Θα επανέλθω για σχολιασμό. Στο μεταξύ -ΙΔΕΑ!- μπορούμε να εικονογραφήσουμε κάποια από τα γνωμικά. Ή να γράψουμε μια έκθεση με θέμα ένα από αυτά... 8-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να πρωτοσχολιάσω... :-)
    Θα κρατήσω το τελευταίο απόφθεγμα: είναι μια πολύ σημαντική κατάκτηση, αν το καταφέρουμε. Δύσκολο αλλά αξίζει τον κόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το 18ο ειναι τοσο γλυκο..
    μακαρι να γινοταν και στ'αληθεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε γίνεται πάντοτε, αλλά όποτε συμβαίνει είναι μοναδικό! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το 15ο ειναι τελειο και παρα πολυ γλυκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ελενη μου,λιλακι μου,στελλιτσα μου,δημητρουλα μου,διανυσια μου,αρετη μου και νικολετα μου παντα θα ειστε οι καλυτερεσ μου φιλεσ! ακομα και αν αλλα3αμε γυμνασια! νικολετα μικρο μου εισαι το κουκλακι τησ παρεασ και λιλα μου οπου και να πασ θα εισαι ιγα παντα μεσα στην καρδια μου!ελενη τωρινη μου κολλυτη σαγαπαω και διανυσια μου συγγνωμη να μαλωνουμα καποιεσ φορεσ! στελλιτσα μου γλυκεια μου και αγνουλα μου ευχαριστω ολεσ σασ για μια υπεροχη παιδικη δημοτικη ηλικια γεματη γελιο χαρα και παιχνιδι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειναι υπεροχα και μπραβο σου που τα εγραψες..βεβαια το καλυτερο θα ηταν να τηρουσαμε ολοι τους κανονες τις φιλιας αλλα τι να πεις...♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ωραια λογια μπραβο σας ειδικα το 15ο και το 11ο συνεχιστε την καλη δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε, αν και έχουμε μετακομίσει αλλού! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε προσεκτικά και ελέγχουμε πριν τη δημοσίευση. Απαγορεύονται τα greeklish (τα σχόλια θα διαγράφονται) και τα ορθογραφικά τέρατα!

Διαβάστηκαν περισσότερο τον τελευταίο μήνα