8 Οκτωβρίου 2010

Πώς υποβάλλουμε ένα σχόλιο

Καλησπέρα σε όλους. Αν θελήσουμε να σχολιάσουμε μια ανάρτηση, πηγαίνουμε κάτω κάτω, στο τέλος του κειμένου, και κάνουμε κλικ στη λέξη «σχόλια». Στη συνέχεια:

1. Γράφουμε ΠΑΝΤΟΤΕ κάτι σχετικό με την ανάρτηση.

2. Πηγαίνουμε στο «Υποβολή σχολίου ως» και επιλέγουμε: «Όνομα/Διεύθυνση URL».

3. Στο παραθυράκι που εμφανίζεται γράφουμε μόνο το όνομά μας (ψευδώνυμο, ε;) και πατάμε «Συνέχεια».

4. Χρειάζεται να συμπληρώσουμε κάποια λατινικά γράμματα. Το κάνουμε.

5. Πατάμε «Δημοσίευση σχολίου». Προτείνω να πηγαίνετε πρώτα στην «Προεπισκόπηση», για να δείτε πώς θα εμφανιστεί το κειμενάκι σας.

Το σχόλιό σας εμφανίζεται στο τέλος της ανάρτησης, αλλά και δεξιά, εκεί που γράφει «ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ».

Καλή επιτυχία!

12 σχόλια:

  1. πολύ οραίο το μπλογκ θα μπαίνω κάθε μέρα!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι απο την τάξη,τελευτέα σειρά δεύτερο θρανίο.Βρείτε ποια ή ποιος είμαι και μου λέτε την δευτέρα στην τάξη και βέβαια θα σας φανεροθώ και εγώ ! γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οχ, πάει το Σαββατοκύριακο με αυτήν τη σπαζοκεφαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιώργος Αστερίδης3 Νοεμβρίου 2010 στις 8:35 μ.μ.

    Ο χάρτης είναι πολύ ωραίος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Γιώργος Αστερίδης

    Καλησπέρα! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε. Ποιος χάρτης όμως;

    Θυμήσου ότι υποβάλλουμε τα σχόλιά μας στις αναρτήσεις που πρέπει. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κ.Γιώργο το πείραμα είναι ΤΕΛΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φυσικά και είναι τέλειο! Αφού εσύ το έκανες! Φιλάκια :-)

    (Μμμ... Μάλλον το σχόλιο ήταν για άλλη ανάρτηση.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κύριε αυτό το βίντεο έχει πολή πλάκα:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χα χα χα! Κι εγώ γελάω όποτε το βλέπω!

    (Προσπάθησε να γράφεις τα σχόλιά σου εκεί που πρέπει. Για παράδειγμα, αυτό έπρεπε να το γράψεις κάτω από την ανάρτηση με το βίντεο...) :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κύριε μπορείται να μου βάλεται κάτω απο το πείραμα μου τον χάρτι που λέει Η Γεωγραφήα της Αστερούπολης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  11. κύριε αυτή την φατσούλα δεν την είχται
    είναι φατσούλα με δόντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χα χα! Ωραία φατσούλα! Δυστυχώς ο χάρτης δεν αλλάζει θέση (ή δεν ξέρω εγώ πώς γίνεται).

    Παράκληση: Πρόσεχε πού γράφεις τα σχόλιά σου. Αυτή η ανάρτηση έχει άλλο θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε προσεκτικά και ελέγχουμε πριν τη δημοσίευση. Απαγορεύονται τα greeklish (τα σχόλια θα διαγράφονται) και τα ορθογραφικά τέρατα!

Διαβάστηκαν περισσότερο τον τελευταίο μήνα